Afvallen buik

on in Gezondheid

De meeste mensen die willen afvallen letten vooral op hun buik. De meeste mensen willen dan ook graag een platte buik en dromen vaak zelfs vaak een sixpack. Dit is natuurlijk wel mogelijk, maar je moet er wel tijd en energie in steken.

Afvallen buikAfvallen buik en het bereiken van een platte buik of sixpack vereist discipline en doorzettingsvermogen. Vaak zijn de buikspieroefeningen de eerste weken moeilijk, maar daarna komen mensen in een ritme. De mensen die het 3 of 4 weken volhouden gaan daarna ook vaak gewoon verder. Door regelmatig de buikspieroefeningen te doen en bij te houden bereiken ze hun doel.

Voedingspatroon

Voor een platte buik heb je buikspieroefeningen nodig, maar dit alleen is niet voldoende. Voor afvallen buik moet het voedingspatroon ook veranderen. Het komt vaak voor dat mensen ondanks weken van buikspieroefeningen geen resultaten zien. Dit heeft dan vaak te maken met het voedingspatroon. Als je buikspieroefeningen gaat doen en daarna een vette hap neemt zul je weinig resultaten halen.

Schema’s

Voor afvallen buik heb je 2 schema’s nodig. Je moet eerst een voedingsschema opstellen en je daaraan houden. De schema vul je met gezonde voeding en zorgt ervoor dat je alle vette happen weglaat. Je moet ook een buikspieroefeningen schema opstellen. Door elke dag gebruik te maken van deze 2 schema’s word het afvallen buik makkelijker en kun je eindelijk je doel bereiken.

Wil je meer weten? Kijk dan eens op een van de onderstaande websites:

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *